Campagne #RechtOpRepareren

Categorie
baseline, branding, campagne, communicatieplan, communicatiestrategie, expositie, grafisch ontwerp, infographic, poster, print, sociale media, strategie, website
Over dit project
Onze spullen gaan steeds minder lang mee: onderzoek toont aan dat toestellen gemiddeld 20% sneller kapot gaan dan 20 jaar geleden. En als ze kapot gaan, zijn ze ook nog eens moeilijk te herstellen. Onderdelen zitten vastgelijmd, wisselstukken ontbreken, er zijn geen herstellers in de buurt, …
TAKK ontwikkelde voor het Netwerk Bewust Verbruiken / Repair&Share de campagne RechtOpReparen. Via verschillende online en offline kanalen riepen we iedereen op om het manifest op www.repairshare.be te ondertekenen.
Dit project kwam tot stand i.s.m. Bond Beter Leefmilieu, BOS+, Cera, De Kringwinkel – nationaal, Ferm, HERWIN, MAAKbar, Repair Together, GreenOffice UAntwerpen, Vlaamse overheid, Interreg Europe en vele andere partners