Archief

Onze spullen gaan steeds minder lang mee: onderzoek toont aan dat toestellen gemiddeld 20% sneller kapot gaan dan 20 jaar geleden. En als ze kapot gaan, zijn ze ook nog eens moeilijk te herstellen. Onderdelen zitten vastgelijmd, wisselstukken ontbreken, er zijn geen herstellers in de...

De Nederlandse Ambassade in België organiseerde een kunstenprogramma waarbij 9 Nederlandse kunstenaars uit verschillende disciplines te gast zijn in België. Met dit programma wil de Ambassade de de Nederlandse kunstwereld en creatieve industrie in de kijker stellen en nieuwe samenwerkings- verbanden stimuleren. We gaven het programma...

Voor de opmaak van het meerjarenbeleidsplan van De Pinte werkte TAKK een communicatie- en participatietraject uit. Met een grootschalige campagne via diverse online en offline kanalen riepen we iedereen op om ideeën en suggesties te leveren. Centraal stond het online participatieplatform www.idee9840.be, maar ook op verschillende...

De Gentse Universiteit heeft een nieuw vertrouwenspunt en gedragscode voor psychosociaal welzijn op het werk. Om dit kenbaar te maken bij personeel en studenten opende de universiteit een oproep voor het ontwikkelen van een campagne. We stelden een campagne voor met een beeld dat de aandacht...

Sociale huisvestingsmaatschappij Volkshaard benaderde TAKK om een globaal communicatieplan op te stellen. Sommige organisaties hebben, net als Volkshaard, geen communicatieplan. Vaak komt dat omdat er geen tijd voor is of wordt vrijgemaakt. Communicatie wordt een ad-hocactiviteit en communicatieproblemen worden pas opgelost als ze zich stellen...