Archief

Voor de opmaak van het meerjarenbeleidsplan van De Pinte werkte TAKK een communicatie- en participatietraject uit. Met een grootschalige campagne via diverse online en offline kanalen riepen we iedereen op om ideeën en suggesties te leveren. Centraal stond het online participatieplatform www.idee9840.be, maar ook op verschillende...

De stad Brugge wil cultuurorganisaties, sport- en vrije tijdsverenigingen doen nadenken over diversiteit binnen hun organisatie. We maakten een grafische stijl en een notitieboekje met daarin collages bij verschillende stellingen over diversiteit....

De Gentse Universiteit heeft een nieuw vertrouwenspunt en gedragscode voor psychosociaal welzijn op het werk. Om dit kenbaar te maken bij personeel en studenten opende de universiteit een oproep voor het ontwikkelen van een campagne. We stelden een campagne voor met een beeld dat de aandacht...

Een kerk is niet hip en trendy, maar los van het religieuze karakter, is het vaak wel een bijzondere gebouw en mooi cultureel erfgoed. Om dit belangrijk erfgoed in het Meetjesland in de kijker te zetten, organiseerden Erfgoedcel Meetjesland (COMEET) en Provincie Oost-Vlaanderen de Nacht...

Van het Vlaams Instituut voor Gezondheidspromotie en Ziektepreventie (VIGEZ) kreeg TAKK de opdracht om op zeer korte termijn een campagneconcept te bedenken om het nieuwe terugbetalingssysteem voor tabakologen doordacht, helder en duidelijk kenbaar te maken bij mensen. De opdracht was opgedeeld in twee luiken: enerzijds een...